پرواز را آغاز خواهم کرد با تو

دوستت دارم را من دلاویزترین شعر جهان یافته ام

پرواز را آغاز خواهم کرد با تو

دوستت دارم را من دلاویزترین شعر جهان یافته ام

آرامش

 

همیشه اینقدر فرصت نیست که بشینیم روبه روی هم

من حرفایی که ته قلبم ته نشین شده رو بزنم و تو حرفای دلت رو....

نه همیشه اینقدر زمان نداریم

میدونم احتیاج به زمان داری احتیاج به فکر کردن.......

و من لابه لای افکار در هم تو در انتظار فردایی دوباره نشسته ام........

عزیزم انتظار چیز کمی نیست........

انتظار تنها یک کلمه ساده پنج حرفی نیست ........

حرفی نیست که بخواهی به شوخی به کسی تقدیمش کنی........

انتظار از ته دلت بالا میزنه و همه وجودتو میگیره..........

انتظار میتونه آروم آروم نابودت کنه............

و این همه انتظار برای شنیدن صدای مردی که دوسش داری شاید منطقی ترین قلبها رو زمین بزنه !

تو احتیاج داری فکر کنی و من احتیاج دارم که نفس بکشم در هوایی که آرامشش و از تو میگیره .............

میدونم خواسته کمی نیست............

ولی خواسته دختری که صادقانه تمام جلوه های تاروپودشو برای تو و فقط برای تو عیان کرده

من از تو چیزی بیشتر نمیخواهم...........

ولی من دقیقا همون چیزی رو میخواهم که توی دستهای مردونه تو وجود داره .....

......... آرامش .

نظرات 1 + ارسال نظر
سکوت دیوار... سه‌شنبه 10 مرداد 1385 ساعت 10:26 ق.ظ http://www.wall.blogsky.com

سلام
آرامش هم هر جا معنی خاصی دارد
انتظار این واژه ۵ حرفی واژه غریبی است. شاید نوعی صبر است اما خیلی سخت تر از صبر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد