پرواز را آغاز خواهم کرد با تو

دوستت دارم را من دلاویزترین شعر جهان یافته ام

پرواز را آغاز خواهم کرد با تو

دوستت دارم را من دلاویزترین شعر جهان یافته ام

تو میتونی اگه بخوای

 
وقتی تو بخوای .....
 
 ناممکن ممکن میشه........
 
وقتی تو بخوای گلی زیبا بکاری،
 
وقتی تو بخوای قایقی محکم بسازی،
 
وقتی تو بخوای انسان های گریون دور برت رو از ته دل بخندونی ،
 
معلوم میشه که تو برای توانستن منتظر هیچ کس نیستی
 
وقتی تو و فقط تو بخوای همه غیر ممکنها ممکن میشن.....
                                     
 
 
نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 28 شهریور 1385 ساعت 03:48 ب.ظ http://doxy.blogsky.com

صلام.!

شعر زیبایی بود...

یوسف پنج‌شنبه 30 شهریور 1385 ساعت 11:54 ق.ظ http://2262.blogfa.com

سلام
مهم همون خواستنه که معمولا همه می خوان ولی هیچ تلاشی برای رسیدن نمی کنن
همه مون می خوایم ولی کیه که بده ؟!!!!!!!!!!!!!!!!
به به و چه چه هم برای این بود که واقعا پیشرفت کردید

مازی سه‌شنبه 16 آبان 1385 ساعت 10:37 ق.ظ

سلام خوبی؟من مازیارم
تابستون با جواشی کلاس داشتی هااااااا؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد