پرواز را آغاز خواهم کرد با تو

دوستت دارم را من دلاویزترین شعر جهان یافته ام

پرواز را آغاز خواهم کرد با تو

دوستت دارم را من دلاویزترین شعر جهان یافته ام

خدایا با من حرف بزن

 

کودک نجوا کرد: خدایا با من حرف بزن

مرغ دریایی آواز خواند،کودک نشنید

سپس کودک فریاد زد: خدایا با من حرف بزن

رعد در آسمان پیچید،اما کودک گوش نداد

کودک نگاهی به اطرافش انداخت و گفت:خدایا بگذار ببینمت

ستاره ای درخشید ،اما کودک توجه نکرد

کودک فریاد زد :خدایا به من معجزه ای نشان بده

و یک زندگی متولد شد،اما کودک نفهمید

کودک با ناامیدی گریست

خدایا با من در ارتباط باش،بگذار بدانم اینجایی

بنابراین خدا پایین آمد و کودک را لمس کرد

ولی کودک پروانه را کنار زدو رفت

 

( خدایا به ما قدرت درک خودت را عطا کن)

 

نظرات 3 + ارسال نظر
یوسف چهارشنبه 8 شهریور 1385 ساعت 11:50 ق.ظ http://2262.blogfa.com

بازم سلام
شما خودتون نمی دونید چی کار کردید احتمالا !
هر کسی توی زندگیش نمی تونه این جور کاری رو انجام بده
البته شاهکار هم نکردید چون دارید وظیفه تون رو یاد می گیرید و انجام می دید
باید بدونید که خدا این قدرها هم بی کار نیست که به خاطر تنهایی خودش بخواد یه عده رو بسازه و یه مدتی باهاشون حال کنه و بعد هم سرشون رو یه جورایی گول بماله حالا با هر چی بهشت ، باغ های بزرگ و رنگارنگ ، درختان سربه فلک کشیده و چی و چی و چی ... و بعدش هم روز از نو و روزی از نو تر
پس حتما یه هدفی داشته ! نه؟
خوب حالا مشکل این جاست که خیلی ها نمی دونن واسه ی چی اومدن بنابراین خودشون رو با هر چیزی مشغول می کنن و واسه خوش بودن دست به هر کاری می زنن حتی ...
برام جالب بود یه نفر تو یه همچین اجتماعی چی شد یه دفعه حواسش رو جمع می کنه و می زنه تو خاکی و ...
این تحول همین جوری اتفاق نمی افته مطمئنا باید قبلش آدم یه آمادگی داشته باشه یه کاری کرده باشه که این جوری تونسته توی آینه خودش رو ببینه و اصلاح کنه
نه من شما رو می شناسم و نه شما من رو !
دوست داشتم بدونم اون چیزی که این جوری آدم ها رو متحول می کنه چیه که تا پای جونشون هم دست از اعتقادتشون بر نمی دارن ! همین !
حالا خودتون هر جوری که برداشت می کنید
برای همه چی ممنون

خانوم چهارشنبه 8 شهریور 1385 ساعت 05:46 ب.ظ http://khan00m.blogsky.com

مرسی که یه نگاهی به وبلاگ من کردین ،خوشحال می شم بازم بیاین
باید بگم به نظر من هدف فقط کماله و خدا خودش توی قرآنش گفته من به هر کسی که بخواهم راه را نشون می دم گرچه ما نمی تونیم تشخیص بدیم کی هدایت شده است ولی فکر می کنم این تغیر اتفاقی توی زندگی شما به همین آیه برمی گرده
بازم مرسی

مهاجر پنج‌شنبه 9 شهریور 1385 ساعت 05:22 ب.ظ http://http://www.rozaneh1.blogfa.com/

هنوز نمی دانم کجا آمده ام تنها یک دوست مرا آورد
یوسف گم ناگشته!
اما انگار بوی کوچه باغهای انزلی را که دور هم از من نیستند دارم حس می کنم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد