پرواز را آغاز خواهم کرد با تو

دوستت دارم را من دلاویزترین شعر جهان یافته ام

پرواز را آغاز خواهم کرد با تو

دوستت دارم را من دلاویزترین شعر جهان یافته ام

به خاطر تو

 

 

 Ineeded something to believe in

 

             you touched me with your eyes, and i believed

 

i neeed someone to believe in

 

you shared yourself, your dreams

 

and i believed

 

، but what i ready needed

 

was to believed in myself

 

you took me with yourself

 

and helped me with the love we both shared.

 

And because of you

 

I am living

 

، touching

 

Believing

 

in something, in simeone in myself…

 

because of you

 

 

 

 

نیاز مند چیزی بودم که باورش کنم،

 

نگاهت بر من افتاد و باور کردم.

 

خواهان کسی بودم تا باورش کنم،

 

خود و رویا هایت را با من تقسیم کردی،

 

و با ورت کردم.

 

اما آن چه که به راستی نیازمندش بودم

 

باور کردن خود بود.

 

مرا به دنیای درونت بردی

 

و با اکسیر عشق یاریم کردی

 

و به برکت توست

 

که زنده ام،

 

لمس می کنم

 

و باور دارم

 

کسی، چیزی یا خود را

 

 آری تنها به خاطر وجود توست