پرواز را آغاز خواهم کرد با تو

دوستت دارم را من دلاویزترین شعر جهان یافته ام

پرواز را آغاز خواهم کرد با تو

دوستت دارم را من دلاویزترین شعر جهان یافته ام

من از دست عزیز ترینم کلافه و عصبانیم

امروزعزیزترینم بعد از اینکه بنده دو تا امتحانم رو با موفقیت تمام پشت سر گذاشتم باهام تماس

گرفت . چنان حالی ازم گرفت و چنان سر کارم گذاشت که قیافه ام بعدش دیدنی بود . به

طوری که موسیقی تندی که گوش میدادم بر اثر عصبانیت به یه موسیقی لایت تبدیل شد و

صدای اهل خونه در اومد.

ان شاالله و با توکل به خدا قراره منم فردا براش چنان جبران کنم که تا آخر عمر یادش نره. البته

وقت زیاده برای جبران و ما حالا حالاها با هم کار داریم و  فردا قراره فقط یه ذره براش جبران

کنم ...

حتما عکشو بعد از انجام عملیات تو پست بعدی براتون میذارم.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
behshad ( booter ) yahoo 7.5 دوشنبه 6 شهریور 1385 ساعت 12:50 ق.ظ http://www.booter-rasht.blogsky.com

salam dost aziz va Gol khobi wblaget ghashang bood va jaleb tonesty be man sar bezan va az barname haye yaho 7 final be khosos Boot DC Buzz Estefadeh kon age be tabadol link moafeghi mano az in mozoh ba khabar kon va be dostanet moarefy kon montazeret hastam khosh hal shodam
behshad
bye

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد