پرواز را آغاز خواهم کرد با تو

دوستت دارم را من دلاویزترین شعر جهان یافته ام

پرواز را آغاز خواهم کرد با تو

دوستت دارم را من دلاویزترین شعر جهان یافته ام

حال منم خراب، خراب

 

ای کاش می توانستم باران باشم تا تمام غمهای دلت را بشویم

ای کاش می توانستم ابر باشم تا سایه بانی از محبت به رویت می گسترانیدم

ای کاش می توانستم اشک باشم تا هر گاه آسمان دلت ابری می شد من می    

باریدم نه تو

ای کاش می توانستم خنده باشم تا روی لبانت بنشینم و غنچه ی بسته ی لبانت را  

بگشایم

ای کاش می توانستم یک پرنده باشم و پر می گشودم و به کنار تو می آمدم ، اما حیف و صد حیف که فرسنگ ها از تو دورم .......

ای کاش سایه بودم تا نزدیک ترین کس به تو باشم

آره ای کاش سایه بودم تا همیشه و همه جا همراه تو باشم……

مثل تموم دنیا حال منم خراب، خراب...

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 23 بهمن 1388 ساعت 08:28 ب.ظ

سلام شهرزاد جان خوبی گلم ؟حالتون چطوره؟خیلی قشنگ بود عزیزم .مخاطبش همسرتون بود دیگه اره؟گلم من هم یه کلبه فقیرانه دارم منت بذارین خوشحال میشم.
سربلندو پیروز باشین.

سلام .
دوست داشتم یه نشونی از خودتون می ذاشتین.
مخاطب این پست همسرم نبود ولی یکی از عزیزترین آدم های زندگیم هست که به اندازه همسرم دوسش دارم.

بهمن ویه فرشته یکشنبه 29 آبان 1390 ساعت 03:07 ب.ظ http://saboriy.blogfa.com/

خیلی جالب بو د وبلاکت
اگه منو با یه وفرشته وبهمن بلینگ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد