پرواز را آغاز خواهم کرد با تو

دوستت دارم را من دلاویزترین شعر جهان یافته ام

پرواز را آغاز خواهم کرد با تو

دوستت دارم را من دلاویزترین شعر جهان یافته ام

انتظار

چشم از کوچه یاری ، بردار

و فراموش کن این کهنه خیال

نور فانوس رفیقی ، که تو را در یابد

کوله باری بردار

دست تنهایی خود را تو بگیر

و از آینه بپرس ...

منزل روشن خورشید کجاست؟

 

نظرات 2 + ارسال نظر
غریبه تنها پنج‌شنبه 18 آبان 1385 ساعت 10:52 ب.ظ

سلام
منزل روشن خورشید تو دل همه اونائیه که تونستن حتی یه ذره عشق آسمونیو تو زندگیشون ببینن و عاشق بشن.

شهرام جمعه 19 آبان 1385 ساعت 09:03 ب.ظ http://werwer.blogsky.com

سلام شهرزاد عزیز

متن زیبایی بود ....

برایت ارزوی سلامتی و بهروزی میکنم...

امیدوارم دلتنگ نباشی ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد