پرواز را آغاز خواهم کرد با تو

دوستت دارم را من دلاویزترین شعر جهان یافته ام

پرواز را آغاز خواهم کرد با تو

دوستت دارم را من دلاویزترین شعر جهان یافته ام

مادر

عین آن رازی که میدانی‌ست او
یا همانی که نمیدانی‌ست او
نامه‌ایی ناخوانده با خط کهن
قصه‌ایی تازه که میخوانی‌ست او
درد دارد، کو که پیدایش کنی
همدم هر درد پنهانی‌ست او
کار و بارش سوختن، افروختن
آنکه در کارش فرومانی‌ست او
لحظه‌ایی از غمگساری دور نیست
گریه‌ی هر ابر بارانی‌ست او
بوی گیسوی سپیدش محشر است
بهتر از هر گل که میدانی‌ست او
دوستش دارم که در سرمای عمر
همچو گلهای زمستانی‌ست او
روح او پایان نمی‌گیرد به مرگ
ماندنی در عالم فانی‌ست او
از بدایت تا نهایت عاشق است
عشق اول، عشق پایانی‌ست او
این شگفت نازنین دانی که کیست؟
مادر پر مهر ایرانی‌ست او
نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 23 بهمن 1388 ساعت 08:41 ب.ظ

ای ول عزیزم .خیلی زیبا بود .خیلی .
الحق که از بدایت تا نهایت عاشق است
عشق اول، عشق پایانی‌ست او

خوشبخت باشی عزیزم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد