پرواز را آغاز خواهم کرد با تو

دوستت دارم را من دلاویزترین شعر جهان یافته ام

پرواز را آغاز خواهم کرد با تو

دوستت دارم را من دلاویزترین شعر جهان یافته ام

با من باش با تو هستم

 

بهم اطمینان بده که راهی رو که در پیش گرفتم منو

 به مقصد می رسونه

 می کنی و باهام همسفری تا اخر جاده . خیالم رو

 راحت کن . کاری کن ازهیچ چیز نترسم . بهم یاد

 بده که گول نخورم . بهم اعتماد به نفس بده . بگو ،

 با صدای بلند بگو که هر جا برم باهام می ای ،

 سایه به سایه ، قدم به قدم .

 

بهم قول بده وقت غروب که دلم می گیره کنارم

 باشی و برام از روشنی صبح فردا بگی

 اگه یه وقتی پام سر خورد نذاری بیفتم ته دره .

 

بیا و رفیق نیمه راه نشو

 بده . نمون اینجا به امید این که می خوای پشت

 سرم اب بریزی و منو از زیر قران رد کنی . ما با

 هم از زیر قران رد می شیم و اشکی که از

 چشامون سرازیر می شه همون ابی هست که پشت

 سرمون می ریزند .

 

تا لب مرز مقصد ، تا لب مرز لبخند نه تا لب مرز

 ابدیت همراهم باش

 همیشه راهمون یکی باشه .

 

من که پای این پیمان رو امضا کردم تو چی

...

. اره بیا با هم هم پیمان بشیم که

. اینو از همین جا قول

. قول بده

. بهم اطمینان بده که کمکم
نظرات 1 + ارسال نظر
ارشیا شنبه 24 تیر 1385 ساعت 10:14 ب.ظ http://www.mahdekherad.blogsky.com

درود بر شما
گفتین که زندگی رو دوست دارین!!!!!!!!!!!
خوشحال می شم با هم بیشتر آشنا بشیم
میلم رو نبشتم
بدرود
پاینده ایران

سلام
از آشنایی باهاتون خوشحال هستم.شما اولین کسی هستید که در مورد وبلاگ من نظر میدید.چون من تازه وبلاگ نویسی رو شروع کردم.امیدوارم بتونم از کمک هاتون استفاده کنم.در تمام عرصه ی زندگی موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد